vrijdag 2 april 2010

#$%@^*&^%$#@#

Balen balen....Ik dacht dus gezellig gisteren met A een tasje te gaan maken. Had hier ook zin in tot mijn naaimachine niet deed wat ik wilde:-(

Als ik wilde gaan quilten in de vrije motion en de transporteur verzonk ging na een tijdje de draad steeds stuk. Na even met de spanning te hebben geƫxperimenteerd dachten we dat het goed ging tot de draad bleef hangen op de tandjes van het ondertransport $%#@#*&%. We wisten het ook even niet meer maar inmiddels was het 4 uur verder en al even na 00.00 en geen tasje:-(. Mijn man wilde graag helpen en heeft nog even gegoogled maar heeft helaas niet de oplossing kunnen vinden.

Uiteindelijk maar besloten om de vandaag met machine en A even naar de dealer te rijden. Daar deed de machine het, natuurlijk, in eerste instantie prima. Alles leek te zijn verdwenen? Hij begon meteen over naald en garen maar dat hadden wij natuurlijk allemaal al lang geprobeerd. Toen de beste man klaar was met z'n praatje vroeg A om ook nog even te mogen proberen.......en daar begon het weer. Uiteindelijk de man er weer achter en ook bij hem ging het steeds fout. Uiteindelijk staat nu mijn machine bij de dealer en weet niet of ik hem weer terug heb voor het paasweekend.

Wordt vervolgd........

3 reacties:

Anoniem zei

Oh wat vervelend Corrine dat je niks kon doen.
Hopelijk is de machine snel gemaakt.
Anders heb ik er wel een te leen, wel niet zo uitgebreidt als de jouwe maar .........
Of misschien kun je die van Annemiek lenen.

In ieder geval, ik blijf benieuwd naar het resultaat.

Monique

Myra zei

It is frustrating when things don't go your way, especially when the machine is not doing well... I hope you get things sorted out soon!

Lotte zei

Is je naaimachine al weer gemaakt?

Een reactie posten